Kisah Mengarut

Nothing Special

EXAM WAR

Yaiy yaiy yaiy. Salam semua. Hurm. I will sit for my exam beginning on 5,6,7,9,10 and 16th of January 2012. 7 papers for this semester. Firstly, I’m sorry if my English is not good. Haha..org kg mana tahu English sgt. Untuk semester ini rasa seperti di awang awangan. Saya buat mc x tahu aja. Haish. Revision x buat lg. Scary betul la tgk diri ini. Harap tiada apa2 x best untuk result kali ini.

Oleh itu, saya ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT EXAM kepada rakan2 saya yg akn menduduki exam semester ini. All the best brothers and sisters. Thanks to Drs for their lectured. Isk isk. Can give pass grade for me?? wink wink wink. Untuk adik saya pun good luck juga. It will be her final semester before she has her LI. Untuk kaki pukul Haly good luck juga. Bila kita nak ketemu. Anda begitu jauh. Haida kami..doakan saya iya..muah muah..

Image

Mungkin ini berlaku kepada kita semua….hahah..

Image

GOOD LUCK anda semua yang akn menghadap exam

Sambungan ayat pic atas tu “you will be showered with good luck”

oh oh..untuk exam kali saya kena tinggalkan lappy saya di rumah. Since Diploma I left my lappy for exam season kononnya elakan gangguan. haha…akan meindui lappy saya selama 3 minggu..hug hug hug..

Leave a comment »

SELAMAT TAHUN BARU 2012

 

The Old Year has gone. Let the dead past bury its own dead. The New Year has taken possession of the clock of time. All hail the duties and possibilities of the coming twelve months! ~Edward Payson Powell

Leave a comment »