Kisah Mengarut

Nothing Special

SELAMAT HARI ABAH

on June 15, 2008

cat steven @ yusoff islam…father and son..

huhu…abah aku comel….name beliau Md Mohpty B Sarikun lahir pada 15th September 1950.. beliau merupakan pesara ahli bomba…hehehe…beliau anak bongsu dr 2 beradik yg kahwin ngn aku pom anak bongsu gak..huhuuhu..

to me he is the best father lah….bagi aku la..org len p ngn abah dierang la kan…sapa nk puji ayah sndri…bwekszx..

abah ni org susah….even 2 beradik tp beliau bkn dr keluarga yg senang…sekolah pom x tinggi..tp abah pandai berdikari…yg paling best abah nih bc al-Quran pndi..kekadang tgh bc die dok tepi smbil lalu leh btolkan tajwid yg salah…sometime die ikot apa org bc kt tv…

huhuh…abah aku comel…dulu ms muda2 beliu hensem…n koros…skunk dh tua pom hensem tp ada garang ckit kt muka…tp dah bolat badan nyew…..hobi die tdo..haha…memandang beliau dh pencen kan…beliau menjadi mr. mama..mcm kt tv3 tuh…tp kekadang beliau lik kg beliau uruskan kebon kepala wasit = kepala sawit…

beza abah ngn mak ialah..abah x kedekot sgt bab2 doit banding ngn mak…uhuks mati ak klu mak tau..

to abah…i love u so much..muahzx……thanks for everything…i will study hard…dpt kerja best2 n balas jasa abah n mak even tak ternilai kan…

to my late abah angkat…thank also to u….love u too….smoga abah dtmptkan dsisi mereka yg beriman d golongan y dikasihiNYA….

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: